pátek 24. února 2012

You can leave your hat on

Dnešek byl dokonalej. 
K. odjíždí na týden hory a hned, jak se vrátí, tak jde na operaci, po které bude muset být 3 týdny dost v klidu, takže dnešek byl poslední možností, jak si udělat společnou hezkou chvilku. Takže místo školy jsem byla u něj a bylo to krásné dopoledne končící asi hodinovým hledáním sojového masa v Tescu :D 
  No...já jsem si pak v Makakiko Sushi nechala domů zabalit 12 kousků maki, takže jsem měla naprosto božský oběd se sladkou tečkou v podobě štrůdlu a jahod.
Navečer jsem vyrazila do stáje za Skřítkem a po cestě se ještě stavila pro jednu pusu od K. (a hlavně brožurku, co jsem u něj zapomněla..:)) . No a Skřítek, ten je zdravej jako řípa a spokojenej a večerní procházka ke kostelíku nám oboum prospěla.
Tak a teď se jdu pořádně vyspat, ať jsem fit na svůj studijní víkend!



10 komentářů:

  1. Domácí striptýz je sranda, no :D Já na to ale musim bejt připitá, jinak si připadám dost pitomě :D A s tim mrňavym zabalenym lososem (teda jestli je to losos) v rejži mi děláš dost chutě! ;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já jsem si před tim dala jen jednoho panáčka :D jo a je to mrňavej losos :))

      Vymazat
  2. Souhlasím s K., je to sranda, ale musím na to být připitá :-) Ale já i s normálním tancováním mám za střízliva problém. Ty sis to sushi zamilovala :-) Naprosto chápu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sushi jsem si zamilovala maximalne, ale musim se krotit,jinak budu za chvili uplne svorc :D

      Vymazat
  3. Ja bych si bejt tebou o striptyzu nepsala na blogisek, nemyslim to ve zlem, ale nikdy nevis, kdo si to precte a tak, no ;)
    Jinak souhlasim se slecnama a zavidim sushi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně je to ale vcelku jedno, kdo si to přečte :) i kdyby spolužáci, profesoři..no a co.. nevidim na striptýzu pro přítele nic špatnýho..neřeknu kdybych tady psala, že si někdě vydělávám striptýzem v klubu, ale tohle.. :)

      Vymazat
    2. Ja taky nevidim na striptyzu pro pritele nic spatnyho, ale umim si treba predstavit, ze by nekterejm chlapcum mohlo vadit, ze jejich pritelkyne pise na verejne pristupny misto vpodstate detaily z jejich intimniho zivota, tot vse :)

      Vymazat
    3. no když chlapec o tomto blogu vůbec neví... :D ale je pravda, že nikdy nevim, jestli na něj nenarazí, takže to raději poupravim

      Vymazat
    4. taky jsem si myslela, ze martin o blogu nevi...;) :D

      Vymazat
  4. jezisinky, koníček. věru roztomilý!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)