středa 22. února 2012

Démon alkohol

Nestíhám, nestačím, ale se pěkně opíjím ve všední dny. Včera jsme byli na kamarádově koncertě a pak  ještě v hospodě a s Kamilkou jsme si daly Barbie girl na karaoke :D Po tom, co jsem se, ani nevim v kolik, doplazila domů, tak jsem si hezky polila postel vodou a usnula s talířem s rýží. Do školy jsem se vydala v zajímavém stavu. Možná ještě lehce opileckém, takže jsem radši po třetí hodině zase odešla. 
Ale teď už budu vzorná. Vážně.
Jinak také jsem včera byla na konzultaci s paní ohledně Bachových esencí a rovnou si jedny namíchané odnesla domů. O tom ale více jindy :)


4 komentáře:

  1. Alkoholové dýchánky jsou před maturitou nejlepší! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no :D radši to nebudu přehánět..já se z takovýho dýchánku vždycky dávám do kupy dva dny :D

      Vymazat
  2. Ve všední dny už jsem to taky párkrát zkusila a stačilo, obdivuji Tě :D
    Fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si dám teď taky radši pauzu, příště radši až po maturitě :D a děkuju

      Vymazat

Děkuji za komentář :)