sobota 4. února 2012

Flowers

Dneska je mi divně. Bolí mě hlava a tak jsem opět dala přednost celodennímu válení se doma, místo nějakých venkovních aktivit. Ale za koněm jsem na skok musela, což mě trošku dorazilo a teď už chci vidět jen horkou vanu a postel....






5 komentářů:

  1. skoda ze se mnou nemuzes na tu petovu oslavu.. tak at je brzo lip :*

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, žes nemohla dorazit :( Ale tak příště, snad už je ti líp :) Jo a copak to máš za lak???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mě to mrzí :( líp mi snad trochu je, ale je to spíš taková střídavý...chvilku úplně paráda a za hodinu zas strašný a pořád dokola... a ten lak je bílý od essence a přes to je takový průhledně tělový z té kolekce Natventurista..dohromady to udělalo docela fajn odstín :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)