neděle 5. února 2012

Šílenství jménem maturita

!!! GIVEAWAY ZDE !!!
____________________________________________

  Tak jo, asi už to u mě definitivně vypuklo. Mam dojem, že nemůžu nic stihnout a nevim co dělat dřív. Celej víkend trávim přípravou na maturitu a skučením nad bolestmi hlavy a břicha. A co je zvláštní, tak mě to i docela baví. To učení, né ty bolesti. Nebo spíš prostě jedu a jedu,  protože mam pocit, jako bych maturovala už za týden a musim prostě sakra dělat. Knížky čtu turbo rychlostí a u toho si pouštím jejich filmovou podobu, střídavě dělám angličtinu, češtinu a ekonomiku, ale to, na co bych se měla vrhnout přednostně a to  sice účetnictví, zatím leží netknuto. Přitom z toho maturuji už v dubnu a neumim ani prd. Nechtěl by mě z něj někdo doučovat? :D 

Já koukala na Saturnina, Megy zas na psa na protější terase





17 komentářů:

  1. nestresuj se, máš čas :-) jseš pašák, že začínáš takhle brzo!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se zas tak nestresuju, jen mam pocit, že musim bejt děsně akční..a docela mě to právě baví :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. no.. moc už ne :D na to, že účto píšu už v dubnu a umim úplný, ale úplný kulový

      Vymazat
  3. já jako maturantka se stresuju a propadám záchvatům paniky :D mě příjde že nic neumím a to navíc mám přečtený všechny knihy a udělaný skoro všechny otázky narozdíl od spolužaček který ani nic neumí :D tak to mě aspoň nechává klidnou stejně mám největší strach z angličtiny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už teď všechny knížky a skoro všechny otázky??? Ty jo tak to jsi dobrá :)) to já s vypracováváním otázek teprve začínám a knížek zbývá asi 5 ..a taky mam strach z ájiny :-/

      Vymazat
    2. tak já četla už minulý rok tak proto je mám vypracovaný :) a jinak otázky máme rozdělený do jednoho předmětu ve třídě a do ostatních si dodělávám ale většinou stylem "někde staženo" :D

      Vymazat
  4. Neboj máš ještě dost času ;-) Mě zase jediný účto bavilo a hlavně šlo, takže jsem se ho moc neučila :D nejhorší pro mě byla čeština.. vy už tu státní dnes máte lepší, ale my když jsme se v literatuře měli naučit asi tak 500 děl a kdovícoještě, to byla paráda! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě účto ještě někdy ve druháku bavilo a šlo, ale pak jsem na to začla prdět, učivo mi začlo unikat a od tý doby v tom plavu a budu muset začít nějak od začátku... nj ta státní je lepší to jo, ale to úúúúčto, aaaa :(

      Vymazat
  5. Nesil, mas toho vic nez ja :) Ale ja se tedka teda pustila do psychologie a docela me to i bavi, uz mi zbejva dodelat jen asi sest otazek a pak se vrhnu na dalsi predmet.. Zatim me to fakt bavi, coz prejde a brzo.. ale neva :) Dame si pak srotici vikend ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky me to bavi no, ale jsem zvedava jak dlouho mi to nadseni vydrzi :D kazdopadne na srotici vikend uz se tesim!

      Vymazat
  6. Já se musím smát, když si vzpomenu jak jsem si říkala, že od ledna začnu. Pak to bylo od jarních prázdnin. :-D
    No a nakonec mi na to stačil svaťák. Zvlášť když jsem maturovala už státní. Celý týden jsem věnovala účtu a ekonomice, češtinu a anglinu jsem zvládla během jednoho dne. A to jsem ráno byla ještě na zahájení, takže vlastně během 11ti hodin. A odmaturovala jsem za dva. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no skoro každej, kdo loni maturoval, mi říká, že mu stačil svaťák, ale já se bojííím :D ale tak už jsem se k tomu učení dokopala a opravdu něco dělám, to je fajn, tak snad mě to hned tak nepřejde :)

      Vymazat
    2. i kdyby náhodou přešlo, tak se není čeho bát... maximálně profilové, jako školní, části, ale ty "státní" byly fakt v pohodě... pokud se na to člověk samozřejmě úplně nevybodne :D :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. srdeční záležitost :) zítra v Lucerně kdyžtak! A zadarmo! :D ale asi nejsi z Prahy vid...?

      Vymazat
  8. jestli si myslíš že ti pomůžu tak ti můžu s účtem zkusit pomoct, ale nevim jestli jsem vhodná :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)