středa 14. března 2012

Maličkosti, co zlepší den


Doktorova slova "jste krásně štíhlá", místo obvyklého "jste hrozně hubená"

Pokoj vyjímečně nevypadající jak po výbuchu.

Milka s praskajícíma kuličkama!!

Gelové oční linky od Maybelline, které drží jak vytetované!

Informace, že o víkendu má být 20 stupňů a sluníčko!

V mobilu nejkrásnější smsky ze včerejšího večera..

..a v hlavě myšlenka, že brzo se s ním už konečně uvidím!


A mimochodem, miluju tofu s mořskou řasou a bambusový výhonky! 






8 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky :) takové sněženky máme na zahradě taky a já ostuda nebyla schopná je ještě vyfotit :D a jsem ráda, že bude o víkendu hezky, aspoň budou z Prahy hezké fotky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) jojo hlásili 20 stupňů, tak ať jim ta předpověď kouká vyjít! :)

      Vymazat
  2. Ja ti rikala ze praskajici Milka je super :)
    A kde kupujes tofu? Ja co jsem videla, tak to bylo nejaky hrozne drahy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Bille :) maj ho tam za cca 28 korun, asi tri druhy ...a treba v kauflandu maj jen nejaky skoro za stovku

      Vymazat
    2. ahaa, tak diky! ja ho prave videla v bio potravinach ukrutne drahy a pak jsem po nem ani moc nepatrala.. ale 28 korun zni paradne :)
      mela jsem u znamy takovy testoviny se smazenejma kostkama tofu a bylo to strasne dobry, takze se chystam neco ukuchtit :)

      Vymazat
  3. tofu mě moc nebere, ale zajímalo by mě, kde a za kolik jsi koupila ty linky a jak je poznám, až si je zítra poběžím koupit :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tofu je super snad v jakékoliv podobě. A v kauflandu mají taky tofu kolem 30 Kč, teda alespoň u nás. Ale Billa má větší výběr. A suer je Tofu hamburger. Chutná jako řízek :-)

    Já ti pořád říkám, že jsi krásná a že ti závidím tvoji štíhlost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo přesně tofu je nejlepší :D A jo , z budějc jsem, to jméno mi něco říká..:D A na Mighty samozřejmě musim !! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)