sobota 18. února 2012

Chvilky...

..kdy jsem jenom já a on...
...kdy můj mozek nemyslí na nic jiného, než jen na naše vzájemné doteky a jeho slova..

chvilky, kdy se s Kamilkou nacpáváme na running sushi...

chvilky, kdy po dlouhé době vidím Haničku a aspoň trochu pochopím účetnictví...

chvilky, kdy si jen tak s mamkou vyjdeme na pizzu....

chvilky, kdy trávím večer na oslavě člověka, kterého jsem viděla dvakrát v životě...
...kdy tancujem na St Tropez a piju panáky vodky na antibiotika
..kdy člověk vidí parádní strip show a inspiruje ho to :D

chvilky, kdy se doma potím u cvičení s Jill Michales a mam z toho strašně dobrej pocit..

To jsou chvilky, co mě za poslední tři dny dělaly šťastnou.

Budu se snažit tady už nemluvit o svých problémech. Mam je pořád, snažim se to řešit, čeká mě ještě dlouhá cesta po různých vyšetřeních, ale už snad bude všechno jen lepší...


4 komentáře:

  1. Je super, ze se na to zacinas divat pozitivne, myslim, ze ti to hodne pomuze... :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Takhle je to fajn...už bude jen líp a líp :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bereš to za správný konec a to je určitě cesta k lepšímu:) Držím palečky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)