pátek 3. února 2012

Frozen

!!! GIVEAWAY ZDE !!!
____________________________________________

Naše okno v kuchyni





Ještě jsem chtěla zmínit, že včera u mě spala Káťa  a dívaly jsme se na film In time, který můžu těm, co ho neviděli, vřele doporučit. Jinak o dnešním dopoledni s K. jsem už psala a odpoledne se u mě pak ještě stavila Kamilka a zkoukly jsme nový díl upírů.

Hezký večer!

8 komentářů:

  1. krásne fotky..
    ten film si pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaa, me to proste porad pripomina listy konopi :D Ale fakt pekny fotky, fot takhle casteji, jsi dobra! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vsak jo :D a jinak dekuju moc ty jo :) budu se snazit

      Vymazat
  3. In Time bych si taky už mohla sehnat a zkouknout.. :D docela mě to zajímá :) a ty fotky jsou naprosto úžasné!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si zkoukni, je to fakt zajimavej a akcni film :) a moc dekuju!! jsem rada ze se fotky libi

      Vymazat

Děkuji za komentář :)