sobota 14. ledna 2012

šaty

A tak vám je teda ukážu, co myslíte, povedly se? :) Nemůžu se dočkat plesu




13 komentářů:

  1. věděla jsem že neodoláš :-D jsou krásný

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, opravdu se povedly! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak princezna, víla a karkulka zároveň! Nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou skvely! Nejdriv jsem se trochu divila ty prusvitny svrchni latce, ale pak mi doslo, ze jeste budes mit tu spodnicku od nas a tudiz to bude v pohode :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou úžasný a strašně se k tobě hodí!!!! :) Jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  6. Aaaaaaaaaaaaaaach! Taková škoda, že na tom plese nebudu :( Moc se mi líbí, sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  7. moc moc vám všem děkuju, mam velkou radost, že se šaty líbí :))
    Káťo a Kájo, mrzí mě, že nedorazíte a že já nedorazim na Káti ples, ale těším se, až zas někam vyrazííme a pokecáme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)