úterý 27. prosince 2011

A máme tu výprodeje...

...a já místo oblečení nakupuju úžasný medvědy. To je prosím můj Kebab ( neptejte se, proč se jmenuje Kebab :D )



A Káťa zase kupuje plyšový šneky a umělý kytky a polštářky a a a ...a všichni společně pak seděj na předním sedadle Suchánkovic auta. Ne, nejsme infantilní :)


Fotky od Káti

5 komentářů:

  1. Suchankovic autobus nebo nakladak by bylo vystiznejsi, ale stejne to auto miluju, i kdyz zaradit dvojku je nekdy docela akrobatickej vykon (nebo ctyrku, ze? :D)
    Haha, dneska to byla dobra sranda, celej ten vejlet :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiši ten medvěd je božíííííí!! Já bych ho taky hned brala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha... a mě by zrovna zajímalo, proč se jmenuje Kebab :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ja ji prave kupovala s tim, ze si ji chci dat na tu policku u postele :D je to krasny, budit se s kytkou nad hlavou, i kdyz je umela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jedikats: ano suchankovic nakladak :D

    Skodulka: je nejlepsiiiiiiii :D

    Potvurka: ale jen jsem zkomolila nazev, ktery mel na cedulce, neco ve smyslu Kellan Nale, proste nejaky svedsky nazev a ja z toho omylem udelala Kebab, kdyz jsem se snazila vzpomenout si, co teda na te cedulce je...a tak mu Kebab zustalo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)