neděle 22. ledna 2012

Ples za mnou...

Jak bych popsala svůj maturitní ples? No asi "mírné zklamání".  Nejdřív docela krize s vlasama. Měla jsem objednanou kadeřnici a kosmetičku. Kadeřnici znám dlouho, nedělala jsem si starosti s tím, že by mi to nějak zkazila, za to kosmetičky jsem se trochu bála, co mi na obličeji vytvoří, protože jsem jí vůbec neznala. No nakonec to dopadlo opačně. Kadeřnice mi vytvořila cosi, co vypadalo, jak když vstanu ráno z postele a zafixuju to tunou laku a kamínky, které mi tam dala, mi spadly ještě, než jsem došla domů.. Nestíhala jsem s tim ale už nic udělat, protože sotva jsem přišla domů, dorazila paní na líčení. Ta byla naprosto skvělá, líčení se jí povedlo a byla moc milá. Vlasy mezitím tak nějak spadly a aspoň to netrčelo na všechny strany. No jinak na plese mě zklamalo moje tělo a celý večer mi opravdu nebylo nejlíp, šíleně mě bolela záda a před nástupem mi bylo na zvracení. Jediný alkohol, co jsem měla, bylo půl skleničky sektu. To je naprosto neuvěřitelný, za normálních okolností bych v sobě těch skleniček měla aspoň 10 :D. Další zklamaní - táta nestihl 3/4 plesu a dorazil až po šerpování a na konci sóla s rodiči. No, slza ukápla, mrzelo mě to, ale co nadělám. Moje maminka se zas dost opila a děsně pařila na Michala Davida (ten tam zpíval živě, né z repráku). Ale hlavně, že jí to bavilo :)  Afterparty byla totálně pos****. Vlastně nebyla žádná. Klub totiž nebyl rezervovanej a prostě jsme se tam nevešli. Tak se narychlo zorganizoval přesun do jiného klubu, kde jsme neslyšeli ani slovo a nemohli se ani hnout, takže většina, včetně mě, se na to vykašlala a jela domů nebo se to nějak roztrousilo po skupinkách jinam.

Fotek mam málo a nekvalitních, protože  jsou jen z malého foťáku, ale moc děkuju Kamče a Haničce za focení a snad brzo uvidím ty další od holek od prof. fotografů :)










10 komentářů:

  1. To me mrzi:/ i kdyz ja jsem si svuj maturitak taky predstavovala jinak ale co se da delat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeste jsem snad ve svem okoli neslysela, ze by se nekomu maturitak vydaril presne podle jeho predstav. Asi to proste neni souzeny :) ja sem hlavne rada, ze sem prezila ve zdravi a mam ten ples uz za sebou :D

      Vymazat
  2. Tak to mě strašně mrzí..! A já sem na tebe myslela, aby se vše povedlo podle tvých představ :( Vypadala jsi naprosto úžasně, ty šaty, líčení a i účes jsou super, vážně ti to moc slušelo! Tak je moc škoda, že se to nepovedlo podle představ.. Já sem si svůj ples taky nijak neužila.. ty cizí jsou lepší, člověk se nemusí o nic starat a nic ho aspoň nemrzí, když se to nepovede :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju :-* ale tak mohlo to dopadnout i hůř, vlasy se nakonec umoudřily ( ale ze začátku teda vypadaly opravdu hrozně ), táta dorazil aspoň na konec, nikde jsem se tam nepozvracela, takže ok :D taky si ale víc užívám cizí plesy :D

      Vymazat
  3. Tak to je skoda no :( Prijde mi, ze na co se clovek nejvic tesi, to se vzdycky nejvic podela.. Uplne se bojim se tesit na svuj ples..
    Skoda, ze ste si alespon nezarezervovali ten klub, mohla se vydarit aspon after..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, kdyz se clovek na neco opravdu hodne tesi, tak pak vetsinou ho to zklame...to je tak prostě vzdycky. Ale vas ples se urcite vydari, vase trida a hlavne ty jste aspon organizacne schopny a ne jak ta nase trida...darek ucitelce se kupoval den pred plesem a after se vlastne nezaridila vubec, takze tak no

      Vymazat
    2. Ja z toho mam uplne hruzu, protoze kdyz se nevydari, tak to bude na me.. V noci se budim ze spani strachem, ze jsem na neco zapomela.. A jeste spousta veci neni udelana..
      No, drz mi palce..
      A kdyby sis to rozmyslela (nasla bys na ulici nejaky penize treba :D), tak klidne muzes prijit, listky jeste jsou :)

      Vymazat
  4. TYYYJO VY JSTE MĚLI KRÁSNÝ PLES! my ted v pátek byli taky na maturitaku, ale jen se mrknout a moc se nám to líbilo, konec koncu mužes se mrknout na nas blog máme tam o tom taky post!
    máš to tu moc hezké jsme tvé nové fanynky, když se k nám taky připojíš na http://handbagforladies.blogspot.com/ budeme moc rády!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. To mě mrzí :( Můj ples se vyvedl a to jsem ho zařizovala...ale asi jsme to nějak celkově jako třída nebrali moc vážně, pro šerpy jsme jeli ve 4 odpoledne v den plesu a tak :D
    Ale náhodou ty vlasy ti takhle slušej, fakt :) A šaty jsou krásný...a stejně na ten ples budeš vzpomínat, protože byl tvůj...i když ne úplně podle představ, ale tvůj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)