čtvrtek 26. ledna 2012

Prázdniny?

Ač se zjevně profesoři snažili utajit fakt, že dnes a zítra se už nepočítá absence a nepočítá se ani do druhého pololetí, tak to prostě nějak vyplynulo na povrch a ve škole je liduprázdno. Jakmile se to studenti dozvěděli, utekli už včera během dopoledne a my tam zůstali ve třídě čtyři...

Dneska jsem se na to taky vykašlala. Vyspala jsem se do 10 a pak jela pro změnu do nemocnice na nějaké další odběry a odpoledne jsem strávila u Kryštofa a následně se ještě na skok stavila u Káti.

Pořád se neví, co mi vlastně je. Výsledky ohledně celiakie budou příští týden. Poslední dny je mi docela fajn. A cpu se jak můžu, jím dětský kašičky, výživy, nutri drinky, maso, ovoce, zeleninu, sladkosti a stejně né a né přibrat...spíš mam pocit, že ručička na váze se stále posouvá pomalu a jistě blíž k nule, místo aby se šinula doprava. Nechápu to.





2 komentáře:

Děkuji za komentář :)