neděle 15. ledna 2012

Paaarty

Tak tyto šaty jsem si koupila na afterparty.. ještě si ale rozmyslím, jestli si je vemu, jsou vážně nebezpečné, pokud si člověk nehlídá zip :D


10 komentářů:

  1. je to party, tak si pod to vezmi hezky pradlo a neres ;)

    anebo si pod to vezmi nejaky basic tilko ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Jedikats. Krásné prádlo pod to.... a kdyby byla nedejbože nějaká kolize, tak alespoň ukážeš sexy prádélko :-)
    Byla by škoda si je nevzít, když už jsi si je koupila. Jsou krásné a komu jinému, než tobě se štíhlou postavou by slušely.... :-)Já bych si je dovolit nemohla :-(

    OdpovědětVymazat
  3. dobře dobře udělám to tak :) myslím, že spousta opilých slečen z naší školy se tam bude do prádelka svlékat dobrovolně, takže se tam přinejhoršim ztratim, když už by někdo zatáhl za zip :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, přesně tak - pěkný prádlo/basic tílko a jedem párty hárd! Kalíme mejdan! S Míšou Davidem to ani jinak nejde ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD jasňačka..ale na Míšu budu trsat ještě v plesovejch šatech, rozepínačky až na disco trysko afterparty :D

      Vymazat
  5. Jeden OT, můžu se zaptat, jak docílit u komentářů toho odpovědět? Děkuji za radu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nic nedělala, z ničehonic tu mám možnost odpovědět...nějaká inovace od bloggeru. Na nic jsem v nastavení neklikala :)

      Vymazat
    2. Aha... a u mě nic, to je nefér :-( Tak třeba to dojde i ke mně :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)