úterý 17. ledna 2012

17.1.

Dnešek nebyl tak pozitivní. Začalo mě zas trápit břicho a záda a dost mě to štve... Ve čtvrtek jdu na gastroskopii, na což se fakt netěším ( nechat si strkat sondu krkem do žaludku, to teda není nic pro mě.. ), ale snad už konečně nějak definitivně vyřešej, co mi vlastně je.

V noci se mi zdál hroznej sen. Byla to vlastně jakási hororová epizoda Pretty Little Liars, jen dost brutální. Já byla jedna z těch čtyř holek a stále nás pronásledoval nějaký vrah ( "A." ). Všude po městě se válely jako výstraha uřezané lidské ruce... Probudila jsem se celá v šoku a zjistila, že mam totálně přeleženou jednu ruku :D to se pak nedivím těm uřezaným v mém snu...

Zítra píšu asi 3 testy, potom zas na skok do nemocnice...nic moc. Hlavně proboha, ať jsem fit na ples!!

Mějte se krásně!!

14 komentářů:

  1. Budes, neboj.. zivot nemuze bejt takova svine... :*

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře to dopadne. Tady svatosvatě slibuji, že se na gastroskopii taky objednám - doktorka mě tam honí už víc než tok. Takže jste mi svědky. Kam půjdeš? Pokud ještě nevíš, doporučuji následující: http://www.egk.cz/www/cz/ss_kolonoskopie.phtml
    Jsou tam nejen profi, ale i lidsky naprosto skvělý! Držím palce... mě to taky čeká :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja jdu do vojenske nemocnice a je tam pry cela ta gastroenteorlogie (sakra nevim jak se to presne pise) velice kvalitni, tak uvidim :) díky a dam pak vědět, jaký to byl zážitek :D

      Vymazat
  3. Věřím, že to je hodně nepříjemné, ale snad už konečně zjistí co s tebou je ;)

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem na tom gastru byla a věř že se doktorů bojím jako čert není to nic příjemného,ále aspoň budeš vědět jestly si v pořádku držím palce :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. příjemné to opravdu nebylo, ale dalo se to :) výsledky zatím extra nijaké, tak uvidím :) díky

      Vymazat
  5. Když si necháš píchnout injekci, tak o tom ani nevíš. navíc jsi potom zdarma krááásně zhulená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano injekce jsou fajn, už ta na kolonoskopii se mi líbila a i ta dnešní :D

      Vymazat
  6. Gastro je jedno s nejnepříjemnějších vyšetření, ale dá se to přežít. Upřímně mám za sebou už i kolonoskopii, ale když je to nutné, tak se to prostě udělat musí. Takže držím palce, ať to máš rychle za sebou:)

    Jinak taky závislačím na PLL:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám za sebou i kolonoskopii a po dnešku i gastro a těžko říct, co je příjemnější, asi ta gastro :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)