úterý 24. ledna 2012

A ještě ples

Tak  nějaké další fotky z plesu, na kterých jsem se vyskytla (postupně tu budu různě nějaké přidávat, až se mi sejdou od dalších lidí a fotografů), tentokrát od spolužačky Marti:




Kdyby jste se někdo divil našim zvláštním šerpám, tak to jsou barvy značky Gucci... nejdřív mi to přišlo naprosto ujetý, ale nakonec si uvědomuju, že to vlastně na naší třídu (nebo spíš celou školu) dost sedí 

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. och děkuji :) kéž bych tak vypadala každej den a ne jen na plese, tu pani kosmetičku bych si vzala hned domů, aby mě líčila denně :D

      Vymazat
  2. Ta serpa je trochu divna, uprimne :D Ale tobe to slusi nejvic ze vsech!!! Fakt! Mas skvely saty a pekny liceni a neni to prehnany a fakt ti to moc slusi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele a mě se začala fakt dost líbít, ačkoliv ten nápad mě původně zděsil :D a jinak děkuju moc :-*

      Vymazat
  3. Ty šerpy jsou super, naopak mě se takovýhle nápady líběj, je to superoriginální a né žádná růžová s černym, černá s růžovým, stříbrná s černym, atd atd, jak maj všichni :) a jestli je to tak jak píšeš,že to sedí na vaši školu,tak je to alespoň bezvadně ironickej výsměch :) takže za mě thumbs up, a prosimtě, ty jseš tak hubená! že to snad ani neni možný :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé tak to jsem ráda, že se aspoň někomu líběj :D jinak hubená jsem já vim, od prosince mam nějaký zdravotní potíže a zhubla jsem skoro 7 kilo, takže z mojí hubenosti se stala hubenost ještě větší

      Vymazat
  4. Právě, že mě šerpy na první pohled zaujaly, je to něco jiného a vypadá to skvěle! A navíc - hodí se ti to k šatům! :-) Vypadala jsi skvěle, vážně jako princezna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)