sobota 5. listopadu 2011

Vzpomínky na dětství

Jaké byly v dětství vaše oblíbené hračky/věci/filmy/seriály/knížky...?

Trošku jsem si zavzpomínala a udělala seznam mých nej...

Nejoblíbenější filmy/seriály z dětství:

poster   poster poster poster poster
poster poster poster poster ...........

Nejoblíbenější knížky z dětství:

      
     

Když si vzpomenu na knížky z řady Dívky v sedlech, tak si úplně vybavuju ty pocity, když jsem to četla a strašně jsem záviděla tem holkám, že jezdí na koni a můžou se o ně starat a zažívají takové zážitky. Chtěla jsem být jako ony. Nikdy by mě tou dobou nenapadlo, že budu mít časem vlastního koně...

Nejoblíbenější časopisy z dětství:

       

Nejoblíbenější hračky z dětství:

Tak v tomhle ohledu u mě vedly špižurky. Asi si říkáte, co to je. Tak jsme totiž s mou nejlepší kamarádkou Terkou říkaly hračkám z Kinder vajíček :) zbožňovala jsem. A štve mě, že v dnešní době se ty hračky tak zhoršily. Jsou fakt ošklivý. Vzpomínáte na ty krásný hrošíky, žraloky, lvíčky, upíry, duchy..?? Aaaaaaa taková nostalgie...

 
 
Vzpomínám si, že moje mamka vždycky zbožňovala krtky a říkaly jsme si, jestli někdy dají krtky do Kinder vajíček. Vůbec jsme tomu nevěřily. A ejhle, jednoho dne se fakt objevili :)


A co dál? No přece Barbíny ..pravé od Mattela :D

 


Asi bych si vzpomněla na spoustu dalších věcí, které jsem v dětství milovala, ale pro dnešek do stačí. A vy mi napište, co jste zbožňovali vy jako děcka :)

15 komentářů:

  1. tak barbinu jsem nemela ani jednu, protoze mi asi rodice nechteli tvorit falesnej ideal krasy, nebo nevim :D televizi jsme nemeli az do mejch 12ti, takze tam taky nemuzu slouzit, ale jako mala jsem mela rada krtecka, na kteryho jsem koukala u babicky na videu.. a strasne moc sem cetla- ctyrlistek, muminky, narnii, ransomovky, vinetoua :D

    OdpovědětVymazat
  2. superkomiksy byly nejlepší :-) a ranní pokádky. zapomněla jsi na Jů a Hele :-))

    OdpovědětVymazat
  3. no jo mumínci :-) nedávno jsem viděla slečnu která je měla na potisku kabelky :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jedikats: jeee na krtečka jsem zapomněla!! :D
    Kamii: Superkomiksy jsem milovala no :) ty jo zapomněla jsem na hrozně moc věcí..už mam nějakou sklerózu :) samozřejmě krteček, mumínci, všechny večerníčky, ano a Jů a Hele..je to hrozně moc :) hlavně ještě těch knížek...na základce jsem přečetla snad celý dětský oddělení

    OdpovědětVymazat
  5. no to já taky....ono zas tak velký nebylo :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak Děti z Bullerbynu u mě taky vedly, hrozně jsem záviděla těm dětem, jak si posílali vzkazy oknem a mohli tudy i k sobě chodit po stromě :-D a s těma obrázkama jsem si vzpomněla, že jsem taky sbírala stejné postavičky z kinder vajíček, jen ke krtkům jsem teda nedospěla :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jako dítě jsem milovala Děti z Bullerbynu, čtařlístek a abíčko, milovala jsem mončičáka z tuzexu, vyměňovala céčka a záviděla (a občas také tejně nějaké ukradla) bratrancům, kteří z nich měly celý závěs ve dveřích, jako úplně malá jsem zbožňovala panenku Rozárku, kterou táta přivezl ze služební cesty odněkud z Rumunska, vybrečela jsem si autodráhu, moje oblíbená hračka byla digihra, kde vlk chytá vejce a zbožňovala jsem růžové kozačky s kožíškem vevnitř, které táta sehnal v Berlíně (dokonce jsem v nich první noc spala). Jó a abych nezapomněla, zbožňovala jsem zvýkačky PEDRO s obrázkem vevnitř, které se také živě vyměňovaly. Doba bez barbín a mattela po téhle stránce byla mnohem hodnotnější :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Téra: no já už na ty krtky byla taky stará, to byla doba, kdy už jsem si samozřejmě s těma hračičkama nehrála, jenže s mámou jsme si od jakživa říkaly, že jakmile budou krtci, tak je musíme všechny mít :D tak jsme sbíraly, ačkoliv mi bylo asi už 13

    Potvůrka: To určitě souhlasím, že doba bez barbín byla hodnotnější, někdy mě mrzí, že jsem se nenarodila dřív, ale vyrůstala jsem už na těch modernějších věcech. Ale aspoň jsem ráda za to, že jsme za mého dětství neměli počítač a mobily...dnešní děti jsou podle mě chudáci..baví se už jen hrama na počítači a neumí s hrát s klasickýma hračkama nebo si číst knížky...

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiši to je úžasnej článek!!! Úplně to na mě taky padlo! :) Z filmů u mě vedla Malá mořská víla, z toho co tu je :) a pak Pokémoni, ne asi! :D Z knížek: Jako budeš se smát, ale já četla tu Správnou pětku snad všechny díly (a že jich bylo dost, že jo?) a tu Tajnou sedmu taky! :D Čtyřlístky sem četla ještě staré po mamce a jejich sourozencích a domů jsme kupovali Pusíka :D a hračky z Kinder? Tak to je prosím srdcová záležitost, dosud je mám doma někde schované a nikdy je nedám! Ty žraloci! pamatuju si Zuf Kasmír, se jeden jmenoval! :D a tenkrát je dali i na skleničku s Nutellou, tak sme kupovali domů extra drahou Nutellu aby Klárka měla skleničku! :D a souhlasím, že dřív byly ty hračky z Kinder úžasné, dneska je to jenom blbost.. a o Barbie snad ani mluvit nemusím.. tu sme měla ráda každá, ať si to přiznáme nebo ne :D já měla zpívající a mluvící, heč! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Yusuwinka: Je pravda, že doba dneska knihám apod. moc nepřeje. Ale já bych to tak černě neviděla, ono dost záleží na rodičích a najde se jich dost, co dbají na to, co jejich děti ve svém volném čase dělají a znám jich dost, co dost precizně vybírají i hračky. Možná, že se blýská na lepší zítřky. A buďme rádi, že doba mého dětství už není, ono těch pár hezkých věcí nemůže zastínit všechno to špatné, co ta doba sebou nesla. Vím, že to bude znít jako klišé, ale oni to byly i prázdné obchody, fronta na vše, podpultovky, všudypřítomný strach, nemožnost cestovat. Víš, já poprvé byla v zahraničí až po revoluci, do té doby jsme nesměli. Jedno ale ještě dobré bylo (pro mě jako vegetariánku), že maso bylo také nedostatkové zboží :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný článek..taky jsem si alespoň zavzpomínala..a hodně věcí jsem taky milovala..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Potvůrka: vlk, který chytá vejce -- http://deepblue.sk/~r0b0/nu_pagadi.swf

    OdpovědětVymazat
  13. Kamii: Tak to je vážně úlet :-)

    OdpovědětVymazat
  14. jééééé jak já milovala správnou pětku!! ale jako nikdy nepochopim co se vám líbí na lvim královi.. dyť je to blbost!!

    OdpovědětVymazat
  15. potvůrka: je to ono, ne?
    Hani: já jsem lvího krále jako malá neměla ráda. bála jsem se ho....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)