úterý 22. listopadu 2011

Já...

..peču perníčky...


...nosím dokonalý ovečkový tepláky od Haničky...

....učím se na test z FIU...

...dělám si velký svačiny...

...snažím se učit se na přijímačky na kynologii...a mam pocit, že se tam v životě nemůžu dostat...

....z nácviku na předtančení si odnáším modřiny...

...čtu Obraz Doriana Graye...už asi měsíc

12 komentářů:

  1. ty perníčky vypadají dobře :D A to pyžamo s ovečkama nebo co to je je rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
  2. moni děkuju že chválíš mé dílo.. Kalhoty jsem šila já a na mém blogu mám obchůdek, tak se koukni na http://hanicka-tvori.blogspot.com/ do Obchudku a třeba se ti bude něco líbit

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se až budu dělat perníčky i já :D miluju je :PP
    Bojím se, že mě v budoucnu taky čeká tolik učebnic biologie, ale celkem se i těším :D. Mám v plánu po gymplu pokračovat na VŠ přírodovědeckou, ale ještě nevím, jaký obor. Na to je ještě dost času, vzhledem k tomu, že jsem v druháku =)

    OdpovědětVymazat
  4. ááá, když slyším financování, tak se mi vybaví úsměv profesorek při mojí maturitní zkoušce z ekonomiky :-D nejblbější otázka :-!

    Obraz Doriana Graye - jedna ze dvou knih, které jsem k maturitě nepřečetla, vzdala jsem to po pár stránkách :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Financování, slovo skloňované v práci každý den. Já se svým technickým vzděláním se teď snažím podchytit to nejnutnjší z financí, účetnictví a ekonomie. Důkazem toho jak jsem dobrá budiž fakt že jsem zvládla firmě prodělat na jednom obchodu šesti cifernou částku :-(
    Takže když slyším financování, zvedá se mi žaludek....

    A perníčky vypadají kouzelně, hned bych se zakousla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. aaa, ja bych si dala pernicky! ale rozhodla sem se zhubnout :D

    OdpovědětVymazat
  7. ty perníčky vypadaj úplně profi :-)
    tobě se dorian gray nelíbí?

    OdpovědětVymazat
  8. Mňááám ty perníčky jsou boží! Šikulka..! A kolik toho stíháš teda..! :D Dej si pauzu! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. haha, hezky napsaný:D Ty perníčky ypadaj parádně, děláš mi chutě :D:))

    OdpovědětVymazat
  10. jj, balim uz darky, protoze ted se musim ucit na DELF a pak hlavne do vanoc napsat seminarni praci na psychologii.. casu uz moc nemam, tak mam uz pro rodinku (krom jednoho bratra) nakoupeno a uz mi zbyva jen martin :)

    OdpovědětVymazat
  11. prave kvuli otvirani okynek ho chci .) a vim, ze toho mas na nakupovani hodne, ale na druhou stranu na to aspon dostanes penize od rodicu a pak ze svyho platis uz jen ty pro rodice- ja mam jen v rodine 7 lidi, pro ktery musim neco sehnat, a to ani nepocitam babicky atd.

    OdpovědětVymazat
  12. Moni: díky :) a ovečky jsou opravdu dílo Hanky, jak psala v komentáři pod tebou, takže klidně můžeš získat podobné :)

    Dexe: užívej si ještě ty chvíle, kdy se němusíš stresovat s maturitou a přijímačkama a všim :) a držim palce, ať ti vyjde vše, jak chceš

    Talonova žena: no jsem zvědavá, co si vytáhnu já :D a jinak Doriana Graye zkusím přelouskat, ale nevím nevím :D

    Potvůrka: ajaja to se ti nedivím, já sem se původně chtěla hnát taky do nějakýho takovýho sektoru, ale fuj nechi tam...půjdu hezky radši na kynologii :D

    Jedikats: ale jdi do háje s hubnutim, ty nemusíš

    Kamii: na fote vypadaj vid? .D ale na zivo, jak jsi videla, uz to tak profi neni :D ....hele nebavi me to moc...celkove mam ted problem cokoliv cist, proste me to nebavi..radsi jdu cucet na serialy...a pekne me to sere!!

    Skodulka: no vypadá to, ze toho delam spoustu, ale ve skutecnosti delam velky prd :D nejak sem se zas zacla valet...uceni se venuju tak par minut

    Eliska: to byl ucel :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)