neděle 13. listopadu 2011

13.11.

Dneska si troufám říct, že jsem toho stihla docela hodně. Vyspala jsem se do 10, pak jsem si tiskla a třídila maturitní otázky na ekonomiku ( bohužel jsem toho udělala asi jen půlku, pak došel papír a barva :D ), následně jsem si vypracovala rozbor asi čtyř knížek včetně Harryho Pottera ( ano, máme v četbě na maturitu Harryho Pottera). Taky jsme byly s mamkou nakoupit, udělala jsem dobrou večeři a dokonce jsem dala dva články na blog :)) tohle je třetí. Náhrada za to, že jsem tady na to trochu poslední dobou kašlala. No jinak jsem si vytřídila všechny možnosti, kam jít studovat a z toho, co by mě bavilo a měla bych i šanci se dostat mi zbylo tohle:

FHS - obor humanitní vzdělanosti
FSV - sociologie a sociální politika
ČZU - kynologie
ČZU - zoorehabilitace a asisteční aktivity se zvířaty

A nezapomeňte na  GIVEAWAY  :) 

6 komentářů:

  1. To je dobre, ze mas aspon trochu jasno :) Hlavne v klidu, nenervuj se.. na to jeste bude cas :) Budem se pak navzajem uklidnovat, jo? :*

    OdpovědětVymazat
  2. Když si vzpomenu, co já dělala v listopadu před maturitou, tak tě můžu uklidnit, že to bylo velký hovno :D Takže v klidu, všecko dáš :)

    OdpovědětVymazat
  3. vtípek: student přírodovědecké fakulty se ptá Jak to funguje? student fildy se ptá Proč to tak je? student ekonomie se ptá Kolik to stojí? a student humanitních studií se ptá Dáte si k tomu hranolky? :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty obory se zvířaty by mohly být super! :) A ta sociální politika mi taky nezní tak špatně :) jinak jsi pěkně pracovitá, děláš toho víc než já :D a to je špatné znamení, už bych měla zase začít něco dělat :)

    OdpovědětVymazat
  5. že prej většina oborů nemá moc reálný uplatnění. ale nemám osobní zkušenosti, takže doufám že ten vtípek nikdo nebral vážně :-) Verča je pašák!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)