neděle 23. října 2011

Kameny a potkan

Na začátek bych chtěla poděkovat za komentáře u mých předchozích příspěvků, hlavně za podporu u toho mýho menšího výlevu! 

A co jinak? Asi jsem malinko posedlá samolepícíma dekoracema. Dneska jsem v Ikee vzala pro změnu kameny a dala si je k posteli místo jednoho plakátu. No ve výsledku se mi to celkem vlastně nelíbí, ale co se dá dělat :D měla jsem radši zůstat jen u té kytky ( viz ve článku níže). 


A mam novýho potkana. Je hrozně přítulnej, velikej, heboučkej a vůbec nekouše, nesmrdí a ani nepotřebuje klec a žrádlo.





4 komentáře:

  1. toho potkana mam taky a je nejlepsi! :) a opatrne trochu s tema dekoracema, at to nemas moc preplacany... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jééé asi si budu muset zajít do Ikee :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kolik stojej ty nálepky? že bych se taky po něčem podívala:)
    Toho potkana máme doma taky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Můžeš mi říct, proč jsem tenhle článek četla?! Teď nutně potřebuju nálepky na zeď :D (potkana už ne, mám tři malý barevný a jednu živou mrchu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)