neděle 13. listopadu 2011

Ryba zapečená se sýrovou omáčkou

V mrazáku mi ležela treska, v Kauflandu měli sýrovou omáčku v akci, tak proč s tím něco nevytvořit :) Zkuste taky tento jednoduchý recept:

Budete potřebovat:

filety z mořské ryby ( treska, pangasius..)
sýrová omáčka na zapékání Vitana ( v sáčku )
sůl, koření

Postup:

Filety omyjeme, osušíme a z obou stran ochutíme trochou soli, případně kořením na ryby. Pekáč si vymažeme máslem a následně do něj naskládáme filety. Vložíme do předhřáte trouby a pečeme asi 15 minut. Mezitím si dle návodu připravíme sýrovou omáčku (obsah sáčku smícháme s vodou a smetanou na šlehání ). Po 15ti minutách vyndáme pekáč s filetami z trouby a zalejeme připravenou sýrovou omáčkou. Vše pečeme ještě asi 30 minut.  Podáváme s bramborem, rýží, zeleninou...čím chcete :) já jsem si k tomu dnes dala pouze zeleninu.



3 komentáře:

  1. Tahle omáčka je strašně dobrá! Taky jsem s ní zapékala rybu (plus ještě s bramborama) a snad i kuřecí prsa. Ňam! Úplně jsem na to teď dostala chuť!

    OdpovědětVymazat
  2. Tu sýrovou omáčku taky děláme! Je fakt strašně dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mmmmm, to vypada fakt dobre! ale chut jsem na to uz ani nezvladla dostat, protoze jsme vcera slavili sestriny narozky a dneska babicciny, takze jsem uplne prezrana :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)