pátek 25. listopadu 2011

Barvičky

Dnešek? Sakra měla jsem z prdele štěstí :) Na ekonomice jsme si tentokrát témata nelosovali, ale mohli jsme si vybrat. A vzhledem k tomu, že jsem pořádně uměla jen jedno, tak to pro mě byla naprosto úžasná zpráva. Učitelka uznala, že zadat nám 5 témat bylo trochu moc..teď už bude dávat jen dvě na týden. Ale už dost školy. Koupila jsem si dokonalou svíčku, měnící barvy. Prolíná se tam asi 5 odstínů, každých několik vteřin. A voní jako vanilka a karamel. Jo a taky nejsem těhotná. A mam strašnou chuť pařit. Zítra se doufám opijeme s Haničkou na Staromáku. Nebo aspoň já. A příští týden slaví Káťa narozky a druhej den asi ještě koncert Chancers...huráááá




4 komentáře:

  1. samé dobré zprávy při pátku :D A proč bys měla být těhotná?? :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. supéééééééééér.. svět asi nakonec nebude úplně špatnej..
    Moni: proč by nějaká ženská mohla být těhotná, že? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moni: Jak k tomu tak clovek prijde, ze? :D

    A jupijou, jsem rada ze slysim pozitivni zpravy :) A jooo, oslava bude, uz se strasne tesim! :) Svicka vypada dobre (hlavne voni jako vanilka a ja jsem vanilko-uchyl, takze MUSI bejt nejlepsi!) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moni: no..bohužel se tak někdy stane, že ženská otěhotní :D a já teď měla velký podezření..ale je to dobrý :)

    Hani: to ví že nebude :)

    Katuš: moc moc moc moc se těším! A svíčka je prostě dokonalá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)