neděle 29. května 2011

Sunday

Měla bych psát zprávu z praxe, protože v týdnu se k tomu nedohrabu už vůbec, ale i dneska se tomu pořád nějak snažím vyhnout a vymyšlím jiný činnosti, jen abych to nemusela dělat! Klasika... uklidila sem, nalakovala nehty, udělala opět sýrový placičky a vymýšlím, co za příspěvky dát na blog...no a ani né za dvě hodinky mi dorazí spolužačka, co u mě bude dnes spát, takže zprávu z praxe už dneska asi fakt nedám :D jsem hrozná lemra, já vim....A leze na mě nějaká depka z té školy. Teď jsem si zvykla na 14 dní volna, hlavně všichni moji kamarádi a přítel mají za sebou ústní část maturity, takže mají už volníčko. Každopádně aspoň, že té školy už bude jen měsíc, z toho tenhle týden máme nějaké sportovní dny a přednášky, takže to bude takové volnější.


3 komentáře:

  1. bud klidna. vsichni maturanti zitra musi taky do skoly :D ceka je pidi maturita z cestiny :D hanka

    OdpovědětVymazat
  2. no dobře no, ale příští tejden už máte leháro..a mě začnou písemky, zkoušení a podobný šílenosti :D zejtra mam vlastně taky ještě pohodičku, to máme sportovní den

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, já jsem sice na vejšce, ale o to víc mám možná z tý školy depku :D Nestíhám vůbec nic. Když jsem byla na gymplu, tak jsem aspoň věděla, že tam musim a CO se musim naučit. A taky jsem lemra, i to uklízení mě baví, jen abych se nemusela proboha učit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)