neděle 29. května 2011

Saturday

Včera jsem spala hrozně dlouho, divila jsem se, že mě ani nevzbudili psi, že chtěj ven...vydrželi až do 11! Bylo my tak divně, bolelo me břicho a strašně škrábalo v krku ( já se tak strašně bojim tý zatracený mononukleózy, že teď jsem teď úplně hotová z toho, že mě jen bolí v krku). Odpoledne jsem si šla na chvíli zdřímnout a pak mě vzbudil zvonek. Načež jsem zjistila, že dorazil strejda se sestřenkou, kteří měli přijet na návštěvu a já na to úplně zapomněla..trošku trapas. Navečer jsem jela na skok do stáje, protože jsem tam měla sraz s kamarádkou. Pak jsem se sešla s Káťou a jely jsme k nám, vzaly foťák a psy a šly ven něco pofotit. Bylo už ale celkem šero, takže fotky nic moc. Hlavně docela zima, chtěla jsem se původně vyfotit v těch nových puntikatých šatech, ale nakonec jsem si nechala, to co jsem měla na sobě a udělaly jsme pár cvaků. Večer jsem si pustily film Láska a jiné závislosti a pak šly spát.

šaty New Yorker, svetr Gate, legíny Tally Weijl, boty Humanic



 





3 komentáře:

  1. Moc ti to sluší! Na tyhle šasty jsem loni koukala ve slevách, měli poslední, ale nakonec jsme si je nevzala, byly rozpáraný :/ A taky mi nějak extra nesedly...ale tobě fakt sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. díky! :) no já se do těch šatů tenkrát v New Yorkeru úplně zamilovala, nosim je ráda, ale teď spíš s legínama, jelikož za ten rok, co je mam, tak se buď nějak smrskly při praní nebo já jsem vyrostla, ale mám pocit, že jsou mi fakt dost krátký, člověk se trošku ohne a už je zadek venku :D takže bez legín si netroufnu

    OdpovědětVymazat
  3. Asi bych je taky nosila s legínama, vypadá to podle mýho mnohem líp :) Z NY mám třeba takovou jednu sukni, která se prostě musí nosit s černýma punčocháčema, jinak vypadá blbě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)