pátek 27. května 2011

It's raining


Ahojky :)
Ráno jsem se probudila to deštivého, naprosto uspávacího počasí, vyvenčila jsem psy a pak jsem skočila do DMka, protože jsem potřebovala nějaké nové tělové mléko. No potom ke mně přišel můj Kryštof. Megy ho docela dlouho neviděla, takže ho oblízala od hlavy až k patě a pořád se nám kýblovala do postele, navíc ještě se svým slizkým, špinavým, okousaným plyšovým medvídkem :-D Koukali jsme na film This is England a navečír jsme se šli projít do Prahy. Žádné zajímavé fotky ze dneška nemám, snad jen zase jídlo :D 


K obědu těstoviny se sýrovou omáčkou (a rajčata nesmí chybět, dávám si je ke všemu :)

2 komentáře:

  1. Toho teloveho mleka jsem mela vzorecek, docela prijemne :) A na fotky s Krystofem se tesim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se těšim na fotky s Kryštofem :) A rajčata jsou nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)