pondělí 16. května 2011

Pudingovo-ovocná BEBE mňamka - recept

Měla jsem doma dva balíčky bebe sušenek a taky jsem si řekla, že s nimi něco vytvořím. Často dělám bebe řezy nebo střechu, ale to dělám z tvarohu a tentokrát jsem doma měla jen vanilkový puding. Ale za to také jahody a banány, tak proč to nějak nevyužít :) zde je recept na můj dnešní experiment:

BUDETE POTŘEBOVAT (do obdelníkové mísy 20x30 cm):

- 2 balíčky klasických BEBE sušenek, 1 tmavých a 1 světlých
- jeden hotový vanilkový puding
- jahody
- banány ( 1 a půl)
- 2-3 tabulky mléčné čokolády + trochu mléka




Nejdříve vyskládáme dno mísy šušenkami, šachovnicově světlé a tmavé:


Poté sušenky polijeme hotovým ještě teplým vanilkovým pudingem (jak se dělá puding sem snad psát nemusím :)

Dále navrch po celé ploše naskládáme podélně rozkrojené jahody
Na jahody opět dáme vrstvu nastřídačku světlých a tmavých bebe sušenek



..a na to vrstvu banánu nakrájeného na tenká kolečka

V kastrůlku si rozehřejeme čokoládu s trochou mléka (podle potřeby, aby nebyla čokoláda moc řidká ani moc hustá). Ideálně doporučuju 3 tabulky čokolády, pokud máte podobně veliký pekáč jako já. Já měla jen 2 tabulky a proto to ve výsledku nevypadá až tak hezky a pod polevou mi vylejzá banán, viz foto :
Celé dílo dáme vychladit do lednice, nejlépe přes noc nebo alespoň 2-3 hodinky a tadá je to :) Určitě by se dal tento recept nějak vylepšit, ale já jsem prostě improvizovala a výsledek je naprosto vynikající, i když na pohled je to taková "sračička" :-D

3 komentáře:

  1. Nééé, takhle večer takový chutě :D Btw tos nejdřív přeměřovala metrem, že se ti tam tak krásně ty sušenky vešly? :)))

    OdpovědětVymazat
  2. :D nene, náhodou to takhle skvěle vyšlo ..tak když má někdo jiný rozměry mísy, tak ty sušenky kdyžtak nějak naláme, to se vždycky pořeší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jasný, ale vypadá to fakt profi :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)