středa 4. května 2011

do not leave your luggage unattended

Aneb byla jsem dneska na letišti vyzvednout s mamkou známého z Itálie. Jeho let měl asi 45 minut zpoždění, tak jsem si mezitím koupila v Bille Frisco, lentilky a ..bachaa..Elle. Moje první Elle :-D... tak tam na mě koukalo ze stojánku a já si říkam, že teda si to koupím a zkouknu, co je na tom tak úžasného, že si to všichni kupují a aspoň se nějak taky těch 45 minut zabavím...No držela jsem tento časopis v ruce poprvé a teda fakt jsem netušila, že je to taková bichle, to se pak nedivím, že to stojí toliik peněz...no dojem? Nic moc...fakt mě to nezaujalo...jen pár článků...jinak je to samá reklama a nehorázně drahý hadry. (Jé to jsou hezký boty, odkud pak asi jsou...áááha Prada, tak nic....)  No takže já asi zůstanu u svého osvědčeného Joy nebo něčeho jiného, kde si počtu víc a za daleko míň peněz.

Po návratu z letiště jsem se sešla s K. a jako na potvoru začalo pršet, přitom celý den bylo celkem i sluníčko. Ale bylo to hezký, poseděli jsme na takovém schovaném místečku na laviččce s výhledem na Prahu, nad náma byly husté stromy, takže na nás nepršelo a bylo to prostě fajn..:) A teď jsem dorazila trošku vymrzlá domů, napatlala jsem si na hlavu Hennu a relaxuju :)

dnešní lehký oběd, řecký salát, ňam ňam :)



Odpoledne jsem si ještě natrhala domů šeříky, nádherně mi provoněly pokoj, ale bohužel dlouho nevydrží..


4 komentáře:

  1. Dej vedet, jak funguje ta maska :)

    OdpovědětVymazat
  2. no těžko říct, jelikož jsem v tu samou dobu nejdřív barvila vlasy Hennou (která má taky regenerační účinky) a pak když jsem smyla Hennu, tak jsem na hlavu napatlala tu masku. Vlasy mam super, krásně hnedý, lesklý a příjemný na dotek, ale nemůžu posoudit, jestli jsou tak super po Henně nebo po té masce :) prostě asi obojím. Ale jinak na té masce píšou, že má taky lehounce barvící účinky, takže tobě bych ji nedoporučovala, když máš červený vlasy, aby ti třeba nechytly někde lehce hnědej odstín...

    OdpovědětVymazat
  3. mnam, tak taky salat by som si riadne dala. si mi narobila chute :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)