neděle 22. května 2011

sluníčko, pogo a dostihy

 aneb můj víkend...

V sobotu jsem byla celý den s Hankou a Kamčou na festivalu na Džbáně. Byla to víceméně oslava 26ti let Tří Sester, ale my tam byly hlavně kvůli Totáčům (Totální Nasazení) a taky  E!E. Totáče jsem si maximálně užila, jediný co mi to kazilo, byl jeden neuvěřitelně zapáchající týpek v kotli ( nevaděj mi zpocený lidi, to k pogu patří, ale tenhle smrděl extrémně :D ). Na Tři Sestry jsme tam už nebyly, ani jedna z nás je moc nemusíme a hlavně jsme byly pěkně unavený z toho celého dne na sluníčku.




Dnes jsem byla se slečnama ( Káťou, Kamčou a Luckou) na dostizích ve Velké Chuchli. Kamilka měla 4 lístky zadarmo a tak nás tam vzala. Moc jsme si to užily a samozřejmě jsme taky na koně sázely ( mohutné částky okolo 20-50 Kč :D ). Já jsem hned na poprvé vyhrála150 Kč na krasavci jménem Manhattan Sky. Potom už to sázení nebylo tak úspěšné, ale jsem spokojená, do mínusu jsem se nedostala :) Bylo to super odpoledne, na dostihy musíme častěji





1 komentář:

  1. taky ste tak opálený jako já? mám slušně vypálený tílko na zádech a taky poprsi!! furt ještě trochu červený ty jo.. Háňa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)