čtvrtek 19. května 2011

Just Go With It

Název příspěvku je podle filmu, na který jsem koukala včera. Amerických romantických komedií je hromada, některý jsou naprosto zoufalý, jiný zase fakt povedený a tenhle film patří určitě do tý druhý skupiny. Pro mě je super už jen tim, že tam hraje Adam Sandler a Jennifer Aniston :) A jinak bezva film, pokud nemáte zrovna na co koukat a nemáte náladu na nějaké hlubokomyslné filmy, ale jen prostě na nějakou oddychovku, u které se zasmějete.

Dneska jsem byla s Kamčou na bruslích, jezdily jsme asi hodinku, pak jsem si koupila pizzu, nasedly jsme do aut a já jela za Skřítkem a Kamča domů. Třičtvrtě cesty jsme jely spolu, byl to stejný směr a byla to docela švanda :-D předjíždění se,  mávání na sebe, občas jsem měla fakt výtlem. Jen škoda, že nemáme nějaký vytuněnější auta :-D
Se Skřítkem jsem šla na vyjížďku, objevili jsme zase nový krásný místa. 
Teď si jdu asi pustit nějakej film :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)