čtvrtek 4. srpna 2011

Jééédu na kóóóni...

Včera večer jsme si zase s kamarádkou ze stáje pronajali jízdárnu v nedaleké vesnici a vyrazily na trénink. Jsem tak strašně ráda, že jsme se se Skřítkem zase k něčemu takovému dokopali a nechodíme se jen plácat po okolí na procházky,.. hodláme teď zas pravidelně trénovat na jízdárně. Pokusim se tam časem někoho vzít, kdo by mi udělal nějaké fotky.


jízdárna na Kosoři


po ježdění jsme ještě koně pustili na volno...

jak jsem předpokládala, Skřítek se okamžitě vyválel...čtyřikrát za sebou!!

Gwyn sice jen jednou, ale za to pořádně

cestou zpátky

Dopoledne jsem ještě pomáhala tátovi zařizovat nějaké věci a jeli jsme do Lutzu vybrat nějaké regály do jeho kanceláře, nakonec jsme tam koupili i jednu takovou skříň/regál pro mě, zlevněno z 8300 na 1500 Kč! Těšim se, až mi jí příští týden přivezou. V Lutzu jsme se najedli, mají tam fakt vynikající restauraci! I když na Ikeuu to nemá..



Zítra frčím konečně na Povaleč a strašně se těším, ačkoliv má zase pršet...opět se asi jako loni budem brodit bahnem, ale neva...nakonec to bude taková dámská jízda, nějak se pozměnily plány...a upřímně doufám, že už nikdo další neodřekne a nepojedu tam nakonec sama! Zítra dopol se ještě možná ozvu, každopádně se mějte krásně a nezapoměňte na probíhající GIVEAWAY


7 komentářů:

  1. Pěkné fotky, ale koně moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  2. hezké fotky, miluju koně!!!!:))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotečky! :D Hlavně jak se tam ten koník válí! Ta je božská! :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky, tak jsem se zase dostala na net...skřítek má úžasnou provazovku, moc mu sluší :-) ráda vás pojedu fotit to víš. možná už i vlastním foťáčkem :-)) užij si povaleč a klidně mi můžeš i napsat sms, máš to zadarmo i do chorvatska :-) měj se krásně, papa :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem tady naprosto neplánovaně. krásný fotky Skřítka! :) A jak nakonec jedete na Povaleč? Třeba se potkáme v busu :D

    OdpovědětVymazat
  6. rada te nekdy prijdu nafotit ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)