neděle 21. srpna 2011

Večerní...3

Opět večerní ,trošku vykecávací post, dneska snad kratší. Zase mam velkou radost z dnešního dne, sluníčka, fotek...viz předchozí dva příspěvky. Bylo to prostě super! A taky mam tak poslední tři dny náladu furt dávat na něco na blog. Jen mam dojem, že to nějak někdo nečte :D 32 čtenářů, hromada nových příspěvků a žádný komentář...ale nevadí :) mě to stejně baví. Teď se rozmýšlím, jestli si mam před spanim pustit nějaké ty další díly Hry o trůny a nebo zkouknout film No Strings Attached. Asi vyhraje.....seriál :) Protože u filmu usnu, je docela pozdě. Jinak dneska se těším do Londýna snad ještě víc, než včera...a zítra se budu těšit jěště víc!! A rozhodla jsem se, že vám něco přivezu a udělám speciální Londýnskou giveaway. Ať už vás tu bude stále 32, 50 nebo i když třeba ubydete na 5 lidí, tak prostě giveaway bude :) Tak a já končim, než tu zase toho bude moc. Brou!

weheartit.com

4 komentáře:

  1. nema chybu:))

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. óó, ta fotka je úžasná, skvělý nápad měl fotograf.

    Ty se chystáš do Londýna? Ty se tak máš! :-) moc se těším na giveaway!

    OdpovědětVymazat
  3. hlavní je, když tě bloggování baví :)
    mně v poslední době taky nikdo nekomentuje :D a jsem z toho smutná, ale asi to bude i tím počasím, kdy místo sezení u pc, dávají přednost čtenáři pobíhání venku v přírodě

    OdpovědětVymazat
  4. jupí, giveaway :-) moc se těšim :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)