sobota 20. srpna 2011

Beruška, Petřín, šmoula...

Dneska dopoledne jsme s Haničkou poseděly u nás v parku, vzala jsem psy a nějaký občerstvení a byly jsme tam asi tak hodinku. Následně jsme se přesunuly k nám domů upatlat mini croissanty z listového těsta, chtěla jsem, aby mě je Hanka naučila :) Později přidám post s fotkami a receptem. Když jsme dodělaly naše dílo a nacpaly do sebe rajčatovo-sýrový bagetky jakožto oběd, tak jsme se vydaly na Petřín. Je tam dnes nějaká akce, stydim se, ale nevim, k jaký příležitosti to vlastně je, nikde na internetu to nemůžu najít...že by nějaké výročí Petřínské rozhledny či tak..? Každopádně byla tam hromada lidí, stánky s jídlem, pitím, střelnice, balónky, kolotoče, stage, kde hrály nějaké kapely (např. Laura a její tygři). A byla to fajn procházka :) koupila jsem si šmoulový lízátko :D

(všechny fotky jsou z mého lehce debilního kompaktu, takže omluvte kvalitu)





Petřín:

můj šmoula

aquazorbing!



krasavec!



já a sukně od Julči.Nějak jsem furt nevěděla, jestli se má nosit do pasu, usoudila jsem, že jo, tak si zvykám :) Nikdy jsem do pasu nic nenosila.



a ještě Háááňa :)

3 komentáře:

  1. Moc ti to sluší! Já taky právě nejsem zvyklá na sukně do pasu! Ale teď sem si taky nějaké objednala, tak uvidíme :) jo a jinak ta první fotka odlétající berušky je úžasná!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. juu, sukně ode mě :-) doufám, že brzo přibyde nějaká fotka, kde jsi v ní vidět v plné kráse.. :-) a určitě ji nos do pasu, tam patří.. :-) (je to o zvyku) :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já vám Yusuwi prásknu.. chtěla střílet na střelnici ale je to srab a vzdala to!! a taky vám řeknu že s ní to byl krásně strávený den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)