čtvrtek 6. října 2011

Sicílie









6 komentářů:

  1. supr fotky :) a ta, jak se tam v mori odrazi ta palma, ta by se dala rovnou tisknout na pohledy .)

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, to je nádhera! Závidím, ale hlavně neskutečně ti to přeji!!! Užij si to tam, jak nejvíc to jen půjde!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši já ti tak závidím!!!! :D :) Nádhera, opravdu! Ten pohled do prázdna od toho bazénu.. to je něco! :)

    OdpovědětVymazat
  4. nova cukrarna je v lidicky, par metru od andela. neda se bohuzel sednout, ale maj vyborny dortiky za prijemny ceny- nekdy zajdem ;)
    a sekac je kousek od ni, ale vubec neni supr. maj tam asi pet a pul veci. na ten svetr od GAP jsem narazila fakt uplnou nahodou...

    OdpovědětVymazat
  5. díky díky, jsem ráda, že se fotky líbí :) moc jsem si to užila, nádhera to byla!
    Jedikats: oukeeeej :) jo taaak, no ja v sekáčích nikdy nic moc nenacházela, tak sem to s nima vzdala..jsem nějak pochopila z tvýho článku, že tenhle je zrovna super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)