neděle 2. října 2011

Do tepla...

Zítra je den D, protože mi bude rovných 20 let ( neeeee já nechci ) a také ráno odlétám za teplem na Sicílii ( i když pomalu bych řekla, že tady v ČR je dnes stejné teplo jako tam :D ).

Dnes jsme s Káťou fotily nějaké fotky v lese. Říkala jsem si, jestli sem mám nebo nemám hodit ukázku, nejsou totiž zrovna úplně "oblečené"...ale nějaké jsem teda vybrala. Tak snad nebudete pohoršeni :D





8 komentářů:

  1. Jak už jsem psala - pecka! Strašně se mi ty fotky líbí :) Užij si to v teple a pak se těším na kafe! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. A samozřejmě přeju všechno néééééééééééééééééééj!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný umělecký fotky! :) Jinak když zítra odlítáš tak Ti chci popřát všechno nej nej k narozkám a dovolenou si pořádně užij! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ráda, že se fotky líbí a moc děkuju za přání!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! Vážně! Jsi úžasná..pohoršená teda vůbec nejsem, vypadá to skvěle!!!

    A moc ti závidím Sicílii, strašně si to tam užij, těším se na fotky :*

    OdpovědětVymazat
  6. Užij si to....sicílii bych taky brala hned všemi deseti... i když tady je hezky, ale vedro v čr a vedro v itálii není totéž vedro, že :)
    Všechno nejlepší, a fotky jsou bomba.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)