pondělí 19. března 2012

Sunshine

Tak jak jste si užili slunečný víkend? Já náramně. V sobotu jsem se konečně viděla s K., poprvé od jeho operace a vyrazili jsme na procházku. Večer jsem trávila s Kamčou u filmu "Já legenda" a v neděli jsme s Kryštofem vytáhli naše psiska ven a pochvalovali si to úžasný jarní počasí. Dneska jsem, vzhledem k probdělé noci a bolestem břicha, vynechala školu. Ale aspoň jsem doma stihla nějaké věci na maturitu.

Co se týče jídla, nemůžu se nabažit houbiček ve sladkokyselém nálevu, sóji a bambusových výhonků!

těstoviny s okurkou, bambusem a houbičkami

sojové kostky s bambusovými výhonky a houbičkami

pohankovo-rýžová kaše s banánem a tvaroháček s mini bebe


ananas a pohankovo-rýžová kaše

Omluvte kvalitu, poslední dobou fotím hlavně na mobil

4 komentáře:

  1. koukam, ze 'zraci posty' jsou v mode :)) jinak to vsecko vypada fakt dobre, az na ty houbicky, ty me moc nelakaj :)

    OdpovědětVymazat
  2. já to plánovala už dlouho, jen sem čekala, až se mi v mobilu nahromadí víc fotek jídla :)

    OdpovědětVymazat
  3. i ty žroute :-D a houbičky já nerad

    OdpovědětVymazat
  4. na to, že je to mobilom sú tie fotky dobré, tá kaša s banánmi vyzerá dobre

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)