čtvrtek 5. dubna 2012

graduation reality

Nemám čas na blog. A vlastně ani náladu. Mrzí mě to. Ale až konečně odmaturuju, tak to tady snad konečně zase ožije :)

Momentálně jsem pohlcena účetnictvím ( už 20.dubna!!!! ), vypracováváním maturitních otázek, organizováním všech možých desek a koukáním na povinnou četbu ve filmové podobě (díky bohu, k přečtení už mi zbývá jen jedna knížka). Mimo učení se věnuju zdravému životnímu stylu, takže každý den poctivě cvičim a můj jídelníček poslední týdny obsahuje hlavně rýži, tofu, bambus, houby, sojové maso, sushi a spousta různé zeleniny a ovoce a co se týče pití, tak čistou vodu, aloe vera a zelené/zázvorové/mátové čaje. Je to super. Vážně mě baví jíst zdravě a taky vidím, že tělu to prospívá. A opravdu jsem si oblíbila asijskou kuchyni. 

Běhm Velikonoc jsem snad hodím nějaké fotky :)

2 komentáře:

Děkuji za komentář :)