středa 27. července 2011

Výlet

Dnes jsme byli s rodičema, strejdou a sestřenkou na výlete na Karlštejně. Dovnitř hradu jsme nešli, ale byli jsme v muzeu voskových figurín, okolo hradu, na oběde pod hradem a taky se podívat u lomu Amerika.
















7 komentářů:

  1. To triko vypadá dobře! Dneska byl takový výletový den - ani vedro ani zima :)

    OdpovědětVymazat
  2. K.: no mně teda bylo vedro extrémní :D
    Jedikats: nevim jestli ho ještě někde ulovíš, třeba na zličíně měli poslední 2..ale třeba ještě někde bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta maska je strašně děsivá :-D ne jako vážně

    OdpovědětVymazat
  4. Jé! Taková nostalgie! Všude jsem byla taky, asi 3-4 roky zpátky..to je krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kami: trochu jo no :D
    Romča: já tam byla naposled jako strašně malinká, jsem ráda, že jsem se tam zas podívala :)

    OdpovědětVymazat
  6. tento outfit je úúžasný ..hlavne tričko ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)