úterý 26. července 2011

Diary

Včera večer jsem měla sraz s Hankou, která se vrátila z Irska, tak jsme poseděly na Petříně, pokecaly, kochaly se výhledem na naší krásnou Prahu a pily Frisco. A dostala jsem pohled :)




Po návratu domů mi zas pro změnu bylo blbě..díky tomu vzniknul můj zoufalej předchozí příspěvek. V noci jsem měla docela děsivý noční můry a taky sen, že mě honí pták se vzteklinou. 

Ráno mi bylo díky bohu dobře (a zatím stále je, uff ). Dala jsem si  k snídaní jahodovo banánové smoothie. Měla jsem to poprvé a je to výborný!


Před obědem jsme s mamkou jely na Zličín koupit dárek mojí desetileté sestřence k narozkám a při té příležitosti jsem se stavila v Háemku vybrat si něco za ten poukaz na 150 Kč. Co jsem koupila uvidíte v následujícím postu. K obědu jsem vyzkoušela TENTO RECEPT  a docela nám chutnalo :)


2 komentáře:

  1. Jo tak na Zličíně! Hmmm...asi se tam vypravim :D To jídlo vypadá fakt dobře...dneska jsem skoro nejedla, takže slintám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obídek vypadá zajímavě, mňam, mňam! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)