čtvrtek 5. července 2012

Nevím

Je mi divno. Potřebovala bych se vybrečet, ale nejde to. Cítím...no ani nevím, co cítím. Takovou zvláštní změť emocí. Je mi úzko. A i když mam během dne dobrou náladu, tak stejně mám pocit, jako bych byla spoutaná nějakým řetězem.
Za pár dní mam zápis na VŠ. A je to zvláštní. A jako jazyk jsem si zvolila španělštinu. 
Čeká mě nový život a mam z toho strach. A nevim proč. Asi prostě nemam ráda změny. A těch je kolem mně momentálně jak nas*áno.
Dnešní večer je celej divnej. Těšim se do Třeboně.

A musim během léta někam na Totáče. Chyběj mi hoši. Chci si zas navlíct svoje botičky, hupsnout do bahna mezi zpocený pankáče a vyřvávat Černobílý svět.

1 komentář:

  1. Taky bych se potřebovala vybrečet a nejde to. A taky si myslím, že je všechno špatně.Ale asi to tak prostě má být a jednou bude líp.Určitě.Nemůže být pořád takhle na nic.
    A VŠ se neboj nic, přes semestr je to celkem flákačka, a to chodím na přednášky poctivě :D akorát to zkouškový je náročný nooo :D hlavně v tom, donutit se k učení

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)