úterý 24. července 2012

Malá mořská víla?

Nebo spíš pražské říční strašidlo :)

Včerejšek byl fajn. Odpoledne jsem poseděla s Niki u kafe a následně jsme v parku vzdychaly nad tim, jak je náš pomaturitní život absolutně jinej, než jsme si naplánovaly. Večer jsem strávila s Márou, friscem a labutěma u Vltavy. Ve Vltavě jsme nakonec i skončili. Já po kolena a Marek celej.




5 komentářů:

  1. ja bych mezi ty labute asi nevlezla:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly docela daleko, i kdyz na fotce to tak nevypada :)

      Vymazat
  2. Já bych nevlezla ani do tý vody:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no :D je pravda, ze je to peknej humus, mne to stacilo po kolena

      Vymazat
  3. pekne fotky :))

    Budem rada ak si pozrete moj blog. Tiež aj za každý komentár a člena :) http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)