středa 20. února 2013

Blondýna z Londýna

Zase vás po delší době zdravím :)
Zítra letím na týden do mého milovaného Londýna, tak jsem si řekla, že před odletem tady ještě zanechám nějaký žvást a pár "random" fotek. Co kdyby se mnou spadlo letadlo, že ano? (Tuhle větu říkám poslední dobou snad každému, už mě za to chtějí lehce ukamenovat ;)

Už jen při pohledu na tuhle fotku se mi na to zas zbíhají sliny! Těším se, až ochutnám sushi i v Londýně.

 Tyrannosaurus rocks - mé oblíbené

Když už si jednou za čas koupím drahé kafe ze Starbucksu, tak si to taky musím vyfotit že jo...

Večerní mlsání...po tunou šlehačky se ukrývá další tuna zmrzliny a mandle

Velice fotogenický mega hopík :)

 Kamarádův kamarád ;) můj Edgar taky takhle jednou vyroste!

A máme tu zasněžený výhled z pokoje Vojenské nemocnice...

Jeden z mála dní letošní zimy, kdy jsem se odhodlala jít v sukni

A tady se můžete pokochat, jak se můj malý chameleonek umí naštvat :)

1 komentář:

  1. I´ve nominated you for the Best Blog Award!! Rules and anytihng else on my blog!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)