neděle 25. září 2011

Můj víkend - video

Rozhodla jsem se, že občas budu o víkendech natáčet, co všechno jsem dělala a v neděli večer pak hodím na blog hotové sestříhané video. Začala jsem tento víkend, který teda nebyl zrovna nějak zajímavý, moc jsem toho nedělala, ale snad se bude líbit :)

Ještě mi určitě do komentářů napište, jestli byste tu chtěli videa častěji a na jaké téma ( ...ale nechci točit videa, kde budu muset mluvit :D ). Další video, které chystám bude ze Sicílie, kam letím příští týden.


9 komentářů:

  1. Skvely video! To co sme tocily spolu je samozrejme nejskvelejsi :D ne, delam si srandu, cely je to super! Skritula je fesak, ikdyz na tom prvnim zaberu se tvari jako oslik :*

    OdpovědětVymazat
  2. Takové videa mám nejradši ♥ :)
    Jen podotknu že ten lak jsem si taky tento víkend pořídila:)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je úžasný!!! :)) Už několikrát jsem si říkala, že něco takového natočím, ale s úpravou videa to moc neumím, tak z toho sešlo! Je to fakt super, úžasný nápad, skvělé zpracování, moc chválím! A chci takových videí mooooooc :-))))

    A pojď se ke mě kouknout na poslední článek, třeba by Tě to zajímalo :))

    OdpovědětVymazat
  4. super video ;-) a dotaz: co je to za písničku? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. vážně skvelý nápad, super video a určo toč dál :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že se video líbí a určitě budu točit další :)

    Kamii: Madness - Our house :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni vážně bombastický video!!! :) Moc se mi to líbí, je to suprovej nápad! Jen tak dál!! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Super video :) zlatučký psík :) followujem, nôžeš sa pozrieť aj ty na môj blog? :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jeeee to je krásný pejsek :) taková videa mám ráda, a proto jsem všemi dvaceti pro pokračování :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)